Fullspäckade veckor

 
Jag har varit dålig på att uppdatera min blogg men det ska det bli ändring på! Mycket händer dock i mitt liv just nu och varken orken eller tiden har funnits för tillfället. Jag har börjat på mitt nya arbete och det är så kul! Jag får träffa många människor och stötta dem i deras kamp att ta tillbaka sina liv. Det är så intressant och lärorikt, och jag känner mig lyckligt lottad över denna möjligheten, och ska verkligen göra allt för att ta till vara på den. Mitt fotbollslag har även legat i kval upp till division 3, så träning och matcher har tagit mycket av min tid de senaste veckorna. Idag tog vi hem en god seger och vi är nu klara för att spela i division 3. Jag är så STOLT över mitt lag! Vi har gått från att inte ha något lag alls till att faktiskt ta oss upp en division. From zero to hero, som herkules låten säger! Jag kan inte annat än att säga att jag just nu känner mig hög på livet. Dock är jag helt slut efter dagens match så snart blir det sängen för min del. Hoppas att ni har haft lika bra veckor som jag har haft den senaste tiden! Kommentera gärna och beskriv hur era veckor har varit. <3
 
 
 
 

Kommentera här: