Ny som skribent i bloggvärlden

När jag nu sätter igång med denna blogg vill jag passa på att välkomna er hit. Jag är relativt ny som skribent inom bloggvärlden men har i flera år följt ett flertal bloggar. Jag kommer genom denna blogg att ge er en glimt av mitt relativt vanliga liv som dock innehåller vissa guldkorn här och där. Men främst kommer denna blogg användas som ett forum för mig att skriva av mig om mina olika tankar och funderingar kring livets olika händelser, upplevelser och utmaningar, både positiva och negativa. Detta i syfte att bland annat hjälpa mig själv i mitt mående då jag ofta är en orolig person och har nyligen genomgått en utmanande tid som påverkade mitt psykiska mående starkt, men som däremot har gjort mig till en starkare och enligt mig en bättre person. Skrivande framhålls många gånger som en effektiv metod att skapa perspektiv över känslor och funderingar som finns inuti en och därför ser jag denna blogg som stor möjlighet att göra just dessa. Nu låter det som att denna blogg endast kommer att handla om mina problem och dåliga upplevelser, men så är ABSOLUT inte fallet. Jag finner det vara av stor vikt att skriva om både det positiva och det negativa i livet, eftersom det är viktigt att kunna se och lära sig av både det ljusa och det mörka upplevelserna. Jag hoppas att ni kommer tycka om att följa mig, mitt liv och mina tankegångar. 
 
Jag avslutar nu detta inlägg och kommer att spendera resten av kvällen i soffan med en bra serie och tända ljus. 
Puss och Kram 
 
 

Kommentera här: